miércoles, 18 de abril de 2012

HOY NOS VISITA: LA ESCRITORA CONXITA LLADONOSA

Martes 17 de Abril ha venido la escritora Conxita Lladonosa  nació en la comarca del Segria en un pueblo llamado Alguaire, es maestra y escritora; ha escrito libros como el cuento musical entre otros.

Durante la mañana la escritora nos ha explicado cuentos, poemas y hemos cantado 
juntos para celebrar el dia de Sant Jordi!


Los niños/as, los padres, las madres, abuelos/as han estado muy atentos y han podido disfrutar de este taller  maravilloso.

Algunos de los poemas hechos per Conxita Lladonosa:
HOMENATGE A UNA MIRADA
SENTITS

Miro els blats
i la solemnitat de l’alzina.
Els mateixos blats
que abans
creixien dins meu,
tal vegada encara ho fan
i jo ja no els sento
potser perquè sovint em distrec.
Miro i veig
la verdor imaginada
rera aquest gris lluminós.
Sento, parlo i dic.
Sento, miro, escolto i...
canto
vellutadament,
quan se’m permet
no sempre...



El mar, els fars...
DIRIA QUE EL MAR...

Per a l'estimada Elisenda

Avui diria,

que el mar acaba de néixer.

També podria dir que és nou per als meus ulls.

Ni és nou ni acaba de néixer.
Flueix des d'abans dels nostres segles

com una bellesa de consol i remor

Manté en ell mateix la permanència

dels reflexes i els colors.


És com un calze d'amor i de sal.

Tu, filla....

a la seva vora,

prens valor i alegria

mentre jo vaig,

torno i quedo amb tu

amb aquest sentiment d'onada

que ens uneix

i ens fa dones

No hay comentarios:

Publicar un comentario