miércoles, 23 de mayo de 2012

Un viatge a l'hospital


No puc dir que estigui trista
ni puc riure de content
es que estem fora de casa
a prop però diferent

Juntes amb la meva filla
ens trobem dins l’hospital
com es de gran l’engranatge
que fa el centre funcionar !


De metges i d’infermeres
en trobarem un grapat,
i també voluntaris, pallassos
o bé estudiants


Marxarem quan ens refacin
mentrestant  aquí ens estem
no es fàcil estar aquí
però no hi ha cap més remeï



No puedo decir que esté triste
ni puedo reir de contenta
es que estamos fuera de casa 
cerca pero diferente

Juntas con mi hija 
nos encontramos en el hospital
como es de grande el engranaje
que hace al centro funcionar 

De médicos y de enfermeras 
hay un buen puñado
y también voluntarios, payasos
o bien estudiantes

Nos iremos cuando nos rehagan
mientras tanto aquí  estamos 
no es fácil estar aquí
pero no hay más remedio



2 comentarios:

  1. Em sembla una manera molt bonica de poder mostrar una realitat i una esperança.
    Em servirà molt per poder parlar amb la resta de companys sobre aquesta experiència i així poder tranquil·litzar una mica les inquietuds i pors que ells senten.
    Un peto Mireia i bona nit.

    ResponderEliminar
  2. Molt bones a les dues!
    Ja us ho vaig dir ahir, que és molt bonic! I m'afegeixo al comentari anterior.
    Una abraçada, i ens anem comunicant! :-)

    ResponderEliminar